Dumt eller sunt??

Ja, har jag ny gjort något dumt eller sunt, när jag nu har bokat upp Yoga med kära Gittens på onsdag morgon efter att jag skjutsat Robert till jobbet? Herregud, det är ju ca 1 år sedan jag satte min fot inne på gymmet, och att ens tala om yoga lixom!!! Sunt kan det dock vara, att äntligen börja igen, känna träningsverken genom varje rörelse man sedan gör :D Idag hälsar jag även Roberts syster Lina välkommen till Transcom, som idag har gjort sin första utbildningsdag :) GRATTIS!!!! Nu ska hg fortsätta jobba ;P

Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

hallå vilket gym är det ni är på?

2011-01-31 @ 19:01:53
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Lina E

Vilket välkomnande man får:) Längar tills man börjar på riktigt nu:)

2011-01-31 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0