Sjuk idag... :/

Igår, efter att vi kommit hem så vet jag inte vad som hände. Har känt mig febrig och dålig i stort sett hela veckan men som ni kanske vet vid detta laget så är jag inte den som i första hand stannar hemma och vilar utan kör på tills kroppen verkligen säger ifrån.
Iochmed att jag på jobbet även hållit en utbildning i 3 veckor så har det bara känts som att jag skulle kunna bita ihop de två sista dagarna, men som sagt så sa kroppen ifrån igår.
Kommer inte riktigt ihåg vad som hände efter att vi ätit middag, men jag vaknade upp i soffan i ett oerhört förrvirrat tillstånd med en genomsur filt från all svett.
Robert hade försökt att få mig väckt under en längre tid utan någon direkt respons och till slut lyckades han få upp mig från soffan och in till sängen. Idag när jag vaknade så valde jag att lyssna till min kropp och stanna hemma för att förhoppningsvis må bättre i morgon.
Varför ska jag aldrig lära mig! Jag blir så sjukt förbannad och besviken på mig själv att jag som vanligt bara väntar och väntar tills jag låter min kropp explodera i feber, yrsel och huvudvärk. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0