En masterchef och så mycket mer!

Min underbara kille tar matlagningen från amatörmässig skicklighet till mästerkocksnivå!
Han smög in talangerna redan igår då jag blev bjuden på rostbiff, en rocculasalladsbädd med ungnstillagad abourgine.

Min favvo kock!
Idag doftar det väldigt gott i hela lägenheten och jag sitter med spänning och förväntan för att snart få en symfoni av smaker i min mun :)

Jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket jag älskar dig och att du är den mest underbara människan, bästa vännen och största kärleken!


Kommentarer
Postat av: Mona

Naaaaw vad söta ni e ;) tumme upp var rädda om varandra.

2011-05-01 @ 10:40:20
Postat av: Mona

DENNA bilden tex vore KANON om du gjorde om och förstorade =) den är skitfin på er båda ...

2011-05-08 @ 09:25:27
Postat av: Mona

sorry, menar alltså den nedre av dessa 2.

2011-05-08 @ 09:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0