Snö, snö mera snö ;)

I morse vaknade vi med ett riktigt vinterland utanför vårat fönster. Rätt mysigt tänkte jag när jag åt frukosten som min älskling gjort i ordning. Det kommer att bli en sådan skön kontrast mot Thailand när vi åker dit. Tänkte jag!

Nu är klockan snart tolv och det har inte slutat snöa! Det är bara vitt,var man än tittar, åt varenda håll, VITT! Flingorna skulle lika gärna kunna vara små fåglar så stora som de är. Jag vill inte tänka på i morgon när vi ska upp om vi ens kommer ut ur lägenheten som ligger på bottenplan :P

Men lite mysigt är det faktiskt, med lite vinterland så att vi får uppleva julkänslan innan vi åker i alla fall.

Nu ska man fortsätta jobba, och snart är det äntligen lunch, vilket blir pastagratäng som Robert gjorde igår kväll, smarrigt värre :)

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0