Julfirande hos Sperlich-Karlsson

Ja, man kan väl lugnt säga att det blev ett rejält julfirande igår. Det blev riktigt god mat, gott sällskap och fina presenter till Robert och mig :)
Vill tacka för en underbart roligt och lång kväll, och jag kan verkligen säga att tiden går fort när man har roligt.
Bilderna får tala för sig själva :)
Present från Robert och mig till mamma och tobbe, en korg med massa smaskigheter :)
Jultomten kom förbi :)
Robert gillar presenter med många olika delar :)
Ja, fler bilder kan ni även se på Roberts blogg, myadvertisingspace.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Annie

God jul på dig Rickard! Jag hoppas att du har det bäst i thiland! kommer sakna dig.:)

2010-11-20 @ 22:00:11
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0