Julbord hos mamma och tobbe :)

Ikväll ska vi fira Julafton hos familjen Sperlich-Karlsson :)

Mysig afton med Mamma, Tobbe, Mandiz, Nisse och Älsklingen :) Det ska tydligen bjudas på julbord så Robert och jag ska fixa vin inför kvällen. Men eftersom att jag jobbar till 18.30 så blir det Robert som står för fixandet och trixandet, och bäst är nog det, för när jag ska irra runt bland Shiraz, savengoh och allt vad det nu heter och stavas, så blir det nog bara en förvirring och kommer ut med något alkoholfritt :P

Ska bli underbart gott att äta julbord ikväll, då det blir den enda gången denna vintern. Älskling och jag ska ju nämligen spendera två månader i Thailand från 2 december, och någon julmat där borta blir nog svår att få.

Nu sitter jag i stort sett här på jobbet och dreglar ner tagnentbordet efter att bara tänka på all god mat som jag ska få i mig ikväll, och det ska bli riktigt mysigt :)

Hoppas att också ni får en bra fredagskväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0