Hari Coverts eller Brudbönor!

Idag jobbar min fina kille länge, och han har ingen mat med sig idag. Vad gör hans kille? Jo jag ska laga en god lunch till honom och gå och hälsa på honom så att han får i sig något nu under dagen :)
Trots att han inte är hemma, så är han en sann kock som aldrig släpper sitt kök utom kontroll. Via facebook-chatten så har jag fått goda instruktioner på hur jag ska göra denna måltiden på bästa sätt. Mitt förslag var ju att slänga i lite "brudbönor" men då kom det bara ett skratt tillbaka :P
Hari Coverts heter det tydligen, och detta med svåra och roliga ord är något som Robert älskar att vara petnoga med! Min underbart fina kille, du ska nog få dig ett riktigt skrovmål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0