Fiskgratäng med potatismos

Dagen gick fort, och det är nu endast 11 dagar kvar tills Thailands stränder är under våra fötter :) Dagen kunde inte gått så mycket bättre faktiskt, trots ett långt monsterpass.
Robert hade en utbildning idag så rasterna kunde vi ta samtidigt utan några problem. Vi åt gårdagens pastagratäng och den var lika god som igår. Första timmarna satt jag jämte Lisen och jag såg till att hon fick ett rejält skrattanfall under ett samtal, så att hon fick be om ursäkt för kunden ett antal gånger. Hon skyllde på sin kollega (mig) och att jag var så full i skratt. HAHA Du är udnerbar Lisen :)
Sedan fortsatte dagen med att Gittens kom till jobbet, snygg som vanligt, och på riktigt bra humör. Hon hördes i hela byggnaden då hon skrattade i stort sett under hela passet som var kvar.
Efter jobbet kom Robert och hämtade mig för att vi skulle handla mat. Nu har vi handlat för sista gången innan vi åker, och ikväll bjuder Herr Öhman på hemmagjord potatismos med fiskgratäng, smaskens! Vi unnade oss faktiskt lite chips för kvällen och det var riktigt länge sedan vi åt det så även detta ser
P.S. Han tyckte att boken Dandy var jättebra, vilket gör mig så glad och även förväntansfull till jag ska läsa den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0