Bumbibjörnarna är alltid mysiga

Åh herregud så trött min skalle är idag. Det är tungt att hålla ögonen uppe, att ta några steg från sovrummet ut till köket känns som årets ansträgning. Sängen lämnades dock ganska så fort efter att Robert hade åkt till jobbet, inte så roligt att ligga där själv.
Börja dagen med macka, te och titta på Bumbibjörnarna haha. Digitalboxen är lite krånglig just nu så det går inte att byta kanal, fast mig gör det inget, bumbibjörnarna är alltid mysiga :)
Nu sak vi se om jag kan få fart på mig själv och göra lite nytta här hemma. Det blir lite tvätt och lite städ till underbar musik så att man kan få sig ett litet danspass samtidigt ;)
Ha det så bra under dagen!
Saknar dig killen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0