Tack för bra bromsar

På vägen hem efter att jag hade lämnat av Robert i stan så tackade jag gudarna för bra bromsar. På den raklånga vägen nästan framme vid Sjöbotorg så kunde jag nästan blivit en mördare idag. En kvinna hade gått över vägen på andra sidan och var precis över ett staket som skiljer höger och vänster väg åt. När jag sedan kommer i 50, så ser jag hur hon är på väg över min väghalva. Jag får nita i bromsen och känner hur kraften från bilen inte går att sakta ner i den takt som behövs. När jag kör förbi henne i ca 2 km/h så tittar hon på mig som om det var JAG som var dum i huvudet.

VEM går över gatan när den är kraftigt tarfikerad och det finns ett övergångsställe ca 10 meter ifrån??? IDIOT!

Jag älskar inte bara min pojkvän, utan även hans bils bromsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0