Sushi med Josse åter igen

Igår var det tänkt att Josse och jag skulle hinna med en lunch på stan på min lediga dag, men saker och ting händer här i livet så Josse hade inte riktigt tid, så idag gör jag ett nytt försök. Hon och jag håller precis på med en litetn SMS-konversation för att komma fram till vilken tid hon ska komma hit och vart vi ska äta.

Det kommer ju givetvis bli en hel del window-shopping, men inte så mycket köpande för min egna del, oj, pling pling mitt i skrivandet, det måste vara Josse...

...vilket det också var. Hon skriver att hon nyss kommit upp ur sängen och frågar när JAG tycker att hon ska komma. Ja Josse, om jag räknar med att du ska göra i ordning dig också och klockan är ca halv nio nu, så lär du väl inte vara här förren halv elva, så det får duga :)

Ha det så bra så länge, ojoj, ytterligare SMS från Josse, måste ta´t ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0