Gaga-weekend!

Ja, jag vet inte var jag ska börja. Vet inte hur jag ska förklara, men jag ska göra mitt bästa för att få er att förstå hur gryyyyymt detta var!

I ett fullpackat Globen, börjar showen med att hennes namn skriks av publikhavet. Man har framför hela scenen ett skynke, och genom det ser man en gigantisk ställning och längst upp står hon, Lady Gaga! När skynket dras upp går stämningen på arenan från euforisk till helt galen.

Jag försöker att tänka tillbaka på exakt hur konserten var, men jag var i ett sådant tillstånd att det inte finns på denna jord, och Robert har fått återberätta saker i efterhand för att jag skulle kunna komma ihåg. Men att kvinnan fyller Globen två dagar i rad, det säger en hel del och jag blir alldeles darrig när jag lyssnar på hennes låtar just nu och vet att jag faktiskt inte var mer än 20 meter från henne.

Vi kom väldigt långt fram, oerhört långt fram, och detta var sååååå mäktigt.

Jag kan inte direkt säga att detta är en bra förklaring, men just nu så är det det bästa jag kan skriva ner, är helt såld på henne och allt hon gör!!!!

Go Gaga!!!!


(Egna foton kommer upp senare under dagen)

Kommentarer
Postat av: ida

Oh, om du satt så nära måste du slänga upp bilder som jag kan låna från dig, var nämnligen också där men inte så nära!



:)

2010-05-13 @ 15:43:39
URL: http://babybabyyourlemoninmyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0