Dax för lite sommar nu tycker jag!

Ja, nu får det vara nog med det här regniga vädret!!! Ok, mysigt i bland, när det smattrar emot fönstret, men det har vi en hel höst att se fram emot, nu vill jag ha sol!

Ett tecken på att sommaren är nära är dock att den dyraste veckan på året har kommit. Mina två systrar och min ena bror fyller år inom loppet av två dagar, och på söndag är det även mors-dag. Jag åkte ner till stan i dag efter att jag varit hos Robert en kortis efter jobbet. Jag gick in till H&M för att se om jag kunde hitta någon present, men jag kommer ut med en påse fylld med saker till mig! haha, jaja, men nu var det faktiskt ett tag sedan jag köpte något nytt till min garderob, och jag har hållt mig ganska bra om man jämför med tidigare tider, då jag köpte upp alla mina pengar inom två dager efter den 25:e.

Det blev ett par assnygga shorts och två T-shirtar. Det har ju blivit mode nu med T-shirt som har ficka på bröstet, vilket jag länge har försökt att förbise, men idag föll jag för två stycken som jag inte kunde motstå.

Det var även ett tag sedan jag kunde hitta många saker som jag gillar på H&M, de har haft en liten svacka en tid, men de verkar ta sig uppåt igen vad gäller min smak. Gick in i provhytten med nio plagg, och hon med brickorna fick pussla ihop en 2:a och en 7:a att ta med mig in haha.

Nu ska jag iväg att fira min bror och lillasyster. Det ska bli jättemysigt, och det ska tydligen serveras lax som jag inte ätit på ett bra tag. Smarrig värre!




Hairsprayet to dessutom slut i morse, så jag fick till ett riktigt fluff under dagen, dock inte med negativ klang, utan riktigt snyggt tyckte jag allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0