Vem ska dansa till Lady Gaga på Gloden!!!!!!

Jo det är väl jag.
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vaknade ganska så tidigt idag och stirrade på Robert. Igår eftermiddag hade han nämnt att han hade ett projekt att utföra på förmiddagen idag. Vad tänkte jag genast och nyfikenheten exploderade. Det här med hemliga överraskningar är en av mina största favoriter och det värsta jag vet haha Går inte riktigt ihop, men så är det :P
Jag kunde inte alls komma på vad det skulle kunna vara. Besiktningen av hans lägenhet skulle han försöka få gjord, tvätten låg också på dagens att-göra-lista, men vad kunde det vara som jag inte visste.
Att jag inte ens tänkte på det när Gittens och jag igrå på vår lilla after-work pratade om att jag kanske skulle boka till två biljetter så att jag och Robert kunde gå på henne. Men när jag ringde Robert idag från jobbet så sa han att han nu hade stått och frusit ett tag och gjort iordning sitt projekt. Rätt irriterad nu över att jag inte vet vad det är och jag försöker tvinga ut honom om vad det kan vara. Ja, om du kollar på min blogg efter att vi har lagt på så kan du se ett litet rebus och försöka lista ut vad det kan vara :P ROBERTS REBUS

Då ville jag lägga på med en gång för att se vad det kunde vara, så jag sa hej då lite snabbt och surfade in via min Iphone. Där såg jag rebusen och jag ville skrika. Hlet otroligt, och jag var tvungen att fråga alla om de trodde att det var samma sak som jag trodde och alla höll med. Vi ska nu gå på Lady Gaga The Monster Ball Tour på Globen den 7e maj!!!!!!
OMFG, I cant belive it!!!
Tro mig att förfesten redan har börjat och det spelas högsta volym med min i dagen favvo artist!!!
Tack min underbara Älskling för att du är du!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0