The spring is in the air!

Vågar jag, vågar jag säga det? Jo jag tror det!

VÅREN ÄR HÄR!!!

Sitter inne i köket med hela fönstret öppet för varmt och skönt är det och här behövs det en frisk luft. Med äkta vårkänslor ska Robert och jag åka till Köpenhamn i helgen som ni alla vet. Det ska bli så otroligt skönt och jag har bokat tågbiljetter då vi bara byter en gång och sedan är det raka sträckan :)

Medan Robert jobbar på fredahg innan vi ska åka, så har jag lite planer på en riktigt skön vårpromenad med Johanna och Josse. Innan det måste vi ju givetvis smälla i oss en liten fika så att vi har lite energi att ta på vägen. Efter det så ska jag snabbt packa ihop det vi ska ta över och sen ska vår kärleks/födelsedags-weekend börja och hålla på till på söndag, MYSIGT!!!!

Nu väntar jag på att den finaste i hela världen ska komma hem så att jag kan dela med mig lite av mina vårkänslor och mycket av mina kärlekskänslor ;)

Ha en otroligt skön vår, det vill jag önska er alla!!!

Haha, lika färgranna som två små påsk-kycklingar :) (Ny bild från Thailand)
Kramar

Kommentarer
Postat av: desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-03-30 @ 20:39:48
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0