Sara "Hot" Henriksson

I fredags besökte Gittens, Josse och Jag Harrys. En riktigt rolig kväll med massa dans, drick vid strippstången men framför allt så fick jag träffa en underbar vän som jag inte sett sedan midsommar.

Sara "Hot" Henriksson fick namnet "Hot" inlagt efter att i en kväll på Oscars i Varberg, raggat upp en kille åt honom. Jag kunde ju, som vanligt på den tiden, inte bete mig riktigt som man ska och sa att han självklart skulle ta hennes nummer. En liten skåning vid namn Filip om jag inte minns fel. Han var ju självklart intresserad av henne då han inte kunde göra något annat än att sitta och glänsa med sina historier om hans liv.

Så, jag tog telefonen, skrev hennes nummer och sa; Ja, Sara, vad ska jag döpa dig? Skriv mitt namn bara sa Sara. Men icke, han måste ju komma ihåg dig genom något annat. Sara Hot Henriksson får det bli.

Ända sedan dess, så har jag alltid kallat henne Sara Hot Henriksson, hela namnet uttalat vid träffar, fester, fotoalbum och självklar som kontakt i telefonen :)

Den helgen med Sara och Jennie, det var den helt knasigaste, vildaste, roligaste som jag hade den sommaren. Helt sjukt en massa tokigheter hahah!

Albummet på facebook heter "Bortappade i Varberg" och det kunde inte bli ett bättre namn, då jag faktiskt tappade bort mig och somande i en buske utanför Saras rum då hon var hemma och tittade på OC ;D


Här har vi Donnorna

Beställer taxi, tror jag ;)


Inte en bild som är ny här på bloggen, men jag tycker verkligen att den är så underbart klockren. Bakis, jag ganska så ;D
'
Ja, VAD kan jag säga? hahahahaha

OhMyGoood


Kommentarer
Postat av: JennY(inte Jenniiiiiiiiiiiiiiiiii, som man oxå sa till lärar Jennniiiiiiii MOHAHAHA do you remember?)

Ricky!! Det var så sjuukt KUL den kvällen hahaha, jag döööör va kul det va!! hahahahaha!!!!!

Det bästa var fan att du somnade i busken HAHAHHAAHHAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-14 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0