Så gick den modellkariären hahah!!!

Ja, nu är det ju så att för alla som ganska nyligen har kommit in i mitt liv, och för alla som undrade vad det egentligen VAR för frisyr jag hade under sista tiden i 3:an av gymnasiet, att jag ska berätta för er en sak.
En mörk höstdag i Kinna. Richard och Josefin var på väg hem från skolan och dom satt på bussen. Hel plötsligt sätter det sig en tjej som jag kände igen från länge sedan precis jämte oss. Det tog inte lång tid innan hon böjde sig framåt i gången och sa hej.
Hej sa vi tillbaka och undrade vad hon egentligen ville. Hon bad om ursäkt, men att hon bara var tvungen att fråga en sak. Med intresse och nyfikenhet böjde även vi oss mot henne och lyssnade igert- Hon berättade att hon länge hade velat fråga, men visste inte riktigt när, var och hur. Ojojoj tänkte jag, vad kan det nu vara.
Hin var nämligen frisör, och en av vinnarna från förra årets frisörtävling. Nu ville hon att jag skulle vara hårmodell för henne i år med en riktigt intressant frisör.

Innan klipnningen

Efter klippning

Här är den en bilden som skickades in

Detta var den andra
Det blev ju tyvärr ingen vinst, men en riktigt rolig grejj att göra, och något jag verkligen kan tänka mig att göra igen :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

O.M.G. vilka snygga bilder.

Den andra rent är deliciös med paraplyet, stadsvyn, flugan (slipsen?), ögonen (som relativt obefogat och i kombination med resten får mig att tänka på Anzej dezan anno Mr Nobody), kavajen...



2010-03-02 @ 22:17:52
URL: http://divahisterya.blogg.se/
Postat av: elly

fan rillis du är inte dåligt snygg!

2010-03-03 @ 13:56:23
URL: http://thecapture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0