När Johanna och Richard går på Lager 157

I lördags hämtade jag vid halv tolv, upp den underbara vännen Johanna på centralstationen i Borås. Vi hade under veckan beslutat att vi skulle bege oss ut i världen och uppleva den spännande staden Gällstad, med Lager 157 som mål i sikte.
Efter en riktigt bra stunds körande kom vi äntligen fram och vi lät låga priser, stora storlekar och otroligt roliga människor förgylla dagen. Shopping blev det faktiskt inte så mycket av, men jag fick allt med mig tio par sockar hem och Johanna fyllde garderoben  med ett nytt par byxor.
Vi pratade minnen från skolan. Alla raster då vi sprang bort till skol-cafét och köpte pulver-cappuchino och en krämbulle. Alla gånger då vi alltid i sista minuten bestämde oss för att ta en shoppingrunda i Borås efter skolan, och alla de gånger då vi kollade på framträdanden istället för att gå på lektioner.
En vän för livet, allt tack vare att jag vägrade gå på Media programmet och att jag bytte till Enrtreprenör :)
I lördags fick vi som alltid "Lätta på hjärtat" (Tackar Elina för hennes underbara uttryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0