Melodifestival-final

Ja, jag vet att det snart är två veckor sedan och jag vet att alla vet vem som blev vinnaren i årets final av melodifestivalen. Men trots det måste jag säga att vi hade en riktigt mysig kväll. Robert och jag såg finalen hos Mamma och Tobbe och det ble en riktigt rolig kväll.

Vi slog som vanligt vad om vem som skulle vinna, och just när det så som mörkast för mitt val så steg hon upp och vann. Även om jag hade hoppats på att se Salem i Norge så var det ändå den jag TRODDE som vann. Anna Bergendal kommer förhoppningsvis göra en otrolig insats när hon representerar oss, men risken finns också att låten försvinner i grytan med bottenskrapet, men hoppas, hoppas!

Kvällen slutade med lite dans i vardagsrummet och lite fototagning som hela min familj är en riktig höjdare på. Tobbe och Mamma vill nog inte erkännad det själva, men jag tror jag vet var jag fått min känsla för linslushet ifrån :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0