Målning på hög nivå

Jag tror att jag har funnit mitt framtida yrke...som målare haha

Roberts lägenhet att stått i det stilla ett tag så vi kände att det var dags att ta saken i händerna. På med snickarbrallorna och iväg mot stan för att göra ett litet race med penslarna. Jag har länge påpekat att jag tycker att det är roligt att måla och att jag faktiskt är ganska duktig på det. När vi väl kommer fram så kom jag på att det måste varit mer observation i mina tankar på målningen, än själva utförandet för min del som inte så många gånger har blivit av.

Jag vet inte hur man hanterar en roller, inte ens hur jag ska göra för att få färg på den, men med roberts pedagosika sinne och min otroliga inlärningsförmåga så satte jag mig snabbt in i rollen som ett profs vad det gäller målningen.

Dock så föll entusiasmen efter ett tag och proffsnivån sjönk till lite trams. När vi länar lägenheten har vi färg lite varstanns, men främst i våra ansikten :P






Linslus eller vad?

Fingerfärg?


En kyss från dig i det tunga arbetet ger energi för hela livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0