Grattis till min älskling!!!

I dagarna som kommer så fyller min älskling år. Det vill jag ju självklart fira för honom på bästa tänkbara sätt. Varför inte en weekend i Köpenhamn?

Det blir fredag-söndag, han och jag och ett riktigt stjärnhotell för min stjärna. Vi åker ner med tåg och på samma sätt kommer vi hem. Vi ska bo på Scandic Palace, första gången sen jag började på jobbet som jag uttnytjar vår personalrabatt, även om priset igentiligen inte spelar någon roll då det gäller min finaste :)

Vi ska äta goda middagar, shoppa och bara mysa en hel helg i denna underbara stad. Jag ser verkligen hur mycket han ser fram emot det då vi varje gång tar upp det på tal så ser man en helt annan sorts energi i hans ansikte. Helt underbart att se och jag ska göra allt för att få denna helg att bli din bästa födelsedag ever :)


Ordet älska kan inte beskriva...

Kommentarer
Postat av: Din kille!

Tack igen älskling!! Är redan säker på att det kommer bli bästaste födelsedagen:). Hurrra för att fylla 26år när ja har det så bra!!

2010-03-26 @ 08:59:23
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0