Framkallning

Är riktigt trött idag. Var riktigt trött redan igår och jag kan verkligen säga att jag somnade snabbt och tungt. Vaknade tydligen inte ens av klockan då den ringde första gången i morse och jag fick Robert att gå upp och stänga av min mobil. Idag så har jag bestämt mig för att framkalla lite bilder som vi tog i Thailand. På FujiDirekt, som jag är medlem i, så har jag fått ett erbjudande på 50 bilder gratis så jag tänkte slå till på det. Det blir dock 100 bilder av dom 1000 som vi har tagit, och en vacker dag, med något bättre ekonomi, så ska jag framkalla resten också. Socker-Söta sagan om Richard och Robert vill jag verkligen dokumentera och det ska fylla min lägenhet med underbara bilder från våra upptåg, semestrar och vardagsliv. Så vi börjar med den otroliga resan till Thailand, vår första resa tillsammans.
Det smög även i en annan bild som inte är ifrån Thailand, men detta är det första tecknet som sågs ;)
Framkalla bilder hos Fuji direkt
I morgon ska Robert och jag åka in till Göteborg för en riktigt mysig dag. Vi ska passa på då båda är lediga och tänkte ta en lunch på stan, kanske kolla runt lite i butikerna och sedan avsluta stadsbesöket med en bio på Biopalatset. Det ska bli den nya Allice i Underlandet, med no other then Jhonny Depp. Filmen verkar vara en riktig favorit bland biobesökarna så vi ser verkligen fram emot att få se den.
Nu ska jag ta mig i kragen och se till att jag får i mig lite frukost samtidigt som jag väntar på att bilderna laddas upp, men ha en bra dag, det kommer jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Din kille;)

Längtar sååå mycket tills i morgon!! Kommer bli en jättebra fredag:). Puss min fina kille!

2010-03-11 @ 09:40:03
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0