What to wear?

Ja, då är det bestämt. Kvällen äger rum hos Alexandra. Det blir nog inte så mycket till mat, men snacks är ju ändå det vi kan bäst så vi kör på det säkra. En film ska hyras, och jag kan redan se mig hur diskussionen kommer bli inne på hemmakväll. Lisen vill se någon raggarfilm, Alex är sugen på en klassisk 90-tal och jag själv kommer nog vilja se en komedi. Undra om man kan kombinera alla tre så att vi inte slår ihjäl varandra.
Min första fråga till Lisen var vad man skulle ha på sig. "Men det är ju inte som att vi ska gå ut Richard. Vad brukar du ha på dig hemma när du ska titta på film?" Ja, Lisen, jag tänker då INTE dya upp i mjukisbrallor eller ev. endast kalsipper. Tror inte att det vore det bästa i detta vädret :P
Så just nu sitter jag och stresstänker min garderob så att jag kan rota fram något casual som samtidigt är sjukt snyggt haha Hur ska detta går? Kommer komma dit i en plastsäck eller något.
Efter film- och skvallerkvällen så kommer det bli sjukt mysigt att krypa ner med Darling som har suttit på jobbet hela kvällen. Bort från kyla och rusk, ner under täcket och somna. Dock så ska jag ju jobba i morgon och även börja på ett sjudagars pass, men den dagen den sorgen.
Nu måste jag skynda mig härifrån, vill ju inte komma försent. Kramar på alla!!!
Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0