På jobbet, ser fram emot ikväll!

Idag så är det min fjärde dag som jag sitter på datastolen på jobbet. Det har gått bra dessa dagar och de var inte en lugn start som jag fick komma till. Men det kanske är bra att man får mycket att göra direkt så att man kommer in i det fort. Idag så skiner äntligen solen och det bara glittrar överallt. Fick igårkväll strikta order från min sambo (yaaay) att jag skulle försöka sluta så tidigt som möjligt idag för att vi skulle fira och mysa lite med vin, mat och snacks! Ser jag verkligen fram emot, kan ni alla nog förstå. Detta med att nu leva sambolov ett tag medan Robert letar lägenhet, är en liten omställning. Dock något som jag vet inte kommer bli något jobbigt, utan endast en sak som jag sett fram emot sedan dag 1. Nu ska jag tillbaka till arbetet. Ha en underbar dag och njut av den solen vi får!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

om du går in på min blogg och klickar på frosslebannern under översta inlägget hittar du in på rät ställe. du får 50 kr att börja med och kan ha annonser som betalar med klick :)

2010-01-29 @ 10:49:12
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0