Lediga fredag

Äntligen den första lediga dagen denna veckan. Idag är det lite smått oklart om vad kvällen ska leda till, men det är i alla fall roliga tjejer jag ska umgås med. Lisen och Alexandra ska jag äntligen få sitta och skvallra lite med. Blir nog en film och lite mat. Hemlagat vet jag inte än om det blir, hoppas själv på att det blir en pizza haha. Vart är inte heller än bestämt, men det problemet blir nog löst snart.

Alexandra skickade ganska tidigt i morse ett sms, då hon bad mig att ringa henne så fort jag vaknat till liv. Som alla vet, så det där med att svara snabbt på sms för mig, kan ibland bli lite längre tid än förväntat. Jag försökte ringa henne när jag kommit hem, efter att ha varit i stan med kärleken och lunchat, men fick inget svar. Två minuter senare ringer Lisen upp mig och säger att Alex har blivit helt upprörd över att jag inte svarat på hennes sms och att hon inte längre vill umgås med mig. Det gör ju så ont i mig om jag gjort någon illa, och faller lätt in i Lisens onda skämt. Det var inte efter en stunds diskussion om detta som hon berättade att det var ett skämt och jag blev grymt lättad. hahaha så lättlurad!!!!!!
Som sagt så var jag och Robert i stan i morse för en lunch på Thai Silk. Vi kunde båda två, för en gångs skull, stoppa oss innan vi blev så mätta som man brukar bli att man får rulla fram. Det kalla vädret fick oss att dra oss in till H&M för att köpa ett varsitt par vantar. När vi skulle kolla på en varsin almanacka så fick vi det konstaterat att Akademin Bokhandeln bara har skit, eller att de bara har almanackor för tjejer. Även om vi är två killar som är tillsammans, och att jag ibland på fest kan få på mig en och en annan högklackad sko, så vägrar jag att springa runt och skriva upp saker i en rosa almanacka med en står blomma på. NOT MY STYLE!
Ha en underbar dag och kika gärna in igen om en stund, för idag ska det komma upp lite bilder från Thailand!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag köpte en lagom intetsägande kalender på Akademibokhandeln i vilken man kan - litet sådär kreativt och modernt DIY - sätta in sin egna macho omslagsbild (i en plastficka)! På grund av skrivarbrist är min fortfarande tom, men jag tänker mig typ Robert Downey Jr i boxningsscenen i Sherlock Holmes...

2010-01-29 @ 15:47:08
URL: http://divahisterya.blogg.se/
Postat av: Michaela

hahaha, jag ser dig med den där blommiga almanackan :)

2010-01-30 @ 10:54:37
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0