Landat, badat, solat, druckit, shoppat, atit!!!

Hej alla dar hemma!

Antligen har jag kommit fram och det kan inte vara mer underbart an vad det ar. ANTLIGEN har jag fatt traffa Robert igen och jag ar aterigen i det underbara Thailand. Redan efter bara nagra dagar sa har det han otroligt mycket. Forsta natten sa hade Robert bokat ett riktigt fint, lyxigt, hotellrum, men underbar utsikt, pool nastn utanfor hotellrummet, roomservice och massa annat. Vi gick och la oss ganska tidigt for att vi bada kande oss ratt trotta. Men efter nagra timmar sa kande vi anda for att ta oss ut i Pattaya. Vi tog en trip pa stan, at pa en otrolig restaurang. Jag fick se ett asgrymt shoppinscenter dar jag kanner att mycket pengar kommer spenderas.

Vi tog oss tidigt dagen efter till Kho Samet, dar vi nu har stannat i tre natter, och det blir tre natter till. Forsta tva natterna i ett ganska sa mysigt rum, men sen fick vi byta till en vaning upp. Dar uppe har de tre sma stugor, med en liten inhangnad grasmatta och damm. For samma pengar sa har vi ett annu mysigare rum och varmvatten haha.

Maten ar otrolig. Vi har atit allt fran Thailandska klassiska sallader, ris och nudlar. Vi har aven satt i oss en varsin stek pa en jattemysig liten restauran, precis vid vattnet, alldelles tyst och stilla. Badat har vi ocksa gjort en del, och vi leker som tva fiskar i vattnet bland gigantiska vagor.

Solningen har det inte an blivit sa mycket av, blir ju helt slut av att bara ligga och steka sig. Men nagon rod hinna har jag inte sett an, och jag tror nog att det blir en ganska gyllenbrun Richard ni mots av pa bilderna.

Festat har vi gjort, med diverse av Roberts och Annelis vanner. Kan nog aven kalla ngra av dem mina vanner snart ocksa. Det har dansats pa borden framme vid livebandet, druckit helror, rokt vattenpipa och vi har aven efter forsta natten vaknat med en liten surprise i sangen haha. mer om den storyn kommer sen.

Nu har vi tagit det ratt lugnt idag. Blser pa ratt sa bra, men det ar skont att det flaktar.

Jag kan val lugnt saga att jag har det hur bra som helst och det ar underbart att fa uppleva detta land med den jag tycker sa mycket om.

Ha det nu sa bra, sitter har och har det gott i 35 grader och sol!!!

P.S.
Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej mina fina killar! Vad skönt att höra att allt gick bra ner! Äntligen en uppdatering här :) Jag hoppas ni fortsätter att ha det så bra! Hör av er när ni kan! puss och kram på er (PS Klippet ligger upp nu Robert!!)

2010-01-06 @ 10:11:21
URL: http://hosgester.blogg.se/
Postat av: oniyanma

aw richard jag fick aldrig nått sms när du va framme din fis har suttit och väntat på att få höra ifall du lever :P men jag gissade att ni har haft fullt upp. skanar dig, känns jätte konstigt att inte kunna slå en pling liksom hahaha hälsa robert och njut av värmen för här dte då fan inte varmt XD // love love josefin

2010-01-07 @ 13:44:07
Postat av: mutti

Skönt att läsa att ni har det bra där i värmen!!! Må gott och sköt om varandra, miss you! pusskramar mutti..

2010-01-08 @ 06:48:13
URL: http://knappastettsuntliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0