God mat och mys

Efter det sena och sega passet på jobbet igår, kom killen och hämtade mig. Jag var som på moln igår, så jag blev väl lite fnissig igår när han hämtade mig och det blev många pussar från min sida. Så KÄR som sagt!
När vi kom hem stod det mat på spisen. Han hade lagat lasagne, och det smakade helt otroligt. Det var ett bra tag sedan jag åt lasagne, och just så här god, mmmmmm!!! Kvällen följde av mys och film i soffan. I taket lyser stjärnorna, en helt otroligt bra film, underbart gjord, underbara skådespelare, allvarlig men med komiska stunder. Känner igen sig i den, inte med en mamma som är sjuk, men just själva skolgrejjen. Asbra helt enkelt.
Upp tidigt idag, eller ja, vaknade tidigt iaf. Det blev runt sjutiden, och jag låg kvar i sängen tills Robert skulle gå. Det är skönt att detta är sista dagen som vi jobbar om varandra, för resten av veckan så jobbar båda kväll. Idag ska det bokas tvättid och handlas lite. Men först ska man väl göra iordning sig så att man inte ser allt för jävlig ut när man tar stegen utanför dörren.

Kommentarer
Postat av: Din kille;)

Duktig du är! Tycker att det är en bra arbetsfördelning. Du bokar tvättid och jag tvättar;). Saknar dig redan, puss! (glöm inte filmen)

2010-01-31 @ 11:33:34
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0