Det var någon som försov sig

Kvällen med Lisen och Alex var riktigt rolig. Det är skönt att umgås med dessa tjejer och även om vi egentligen inte varit så tighta så länge, så känns det verkligen som att vår vänskap klickar. Det blev film, Sommaren med Göran (värdelös, men man skrattar åt den för att den är så B) chips och godis. Vi pratade en hel del och självklart blev det många goda skratt haha Lisen försökte även få upp "bamsingen" :P
Runt tio var det dags att gå hem och träffa min älskling. En riktigt mysig kväll i soffan och vi tittade på Flickan som lekte med elden. Den var inte lika fängslande som den första filmen men den blev bättre mot slutet. Men Noomi Rapace har återigen gjort en otrolig insats.
Det blev rätt sent igår, senast jag kollade på klockan var hon halv två. Vi kröp ner under det efterlängtade täcket och somnade väldigt fort båda två. Haha, jag vet inte om det var mitt i natten eller om det var tidig morgon, men jag vaknade av att Robert, med en stark irriterad röst, sa NEJ!!! Det går inte! Jag frågade vad det var som itne gick och då vaknade han till lite snabbt och sa, jaha, det är du och jag är här. Det var en tavla, den var för stor. Haha jag fattade inte riktigt om han sov under hela tiden eller om han var vaken, men roligt var det.
Vaknade igen runt halv åtta och Robert skulle börja vid nio. Vi somnade om, och sedan vaknade jag av att han säger: Och nu somnade jag ju om ändå och försov mig. Det var en stressad älskling som försvann ur sängen i morse, och jag hade kunnat göra vad som helst för några mer vakna minuter med honom i morse. Vi kommer jobba om varandra nu i helgen, då jag inte slutar förrän tio varje kväll. Längtar redan till jobbet så att jag får ge honom en kram och en puss.
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha!

Jag drömde att jag skulle flytta och att det var en jättestor tavla som var omöjlig att få ur gamla lägenheten!!! Det var en jättestor elefant på den, haha!! Längtar redan tills du slutar ikväll!! Puss älskling

2010-01-30 @ 12:07:00
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/
Postat av: ANNA

Vilken vacker bild! :O Jättefin!

2010-01-30 @ 13:14:17
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0