What goes around, comes around

Igår fick jag verklien smaka på min egna medicin! Dom flesta har nog varit med om det, och när hela hemligheten avslöjas så känner man sig som en riktigt idiot. Detta irriterande RÖSTSVAR! Jag ringde Tobbe igår på vägen hem från jobbet, och inte ens en ton kom fram innan han hann svara.
Ja, hej det är Torbjörn
Hej det är Richard
Hallå?
Hallå, hör du mig?
Hallå?
Tobbe, hör du mig, hallå?
Hallå?, hallå?
(Irriterad ton)Ja, hallå, HALLÅ! (Åhhh, störda telefon)
Hallå?!?!?!!
HÖR DU MIG? HALLÅ?
Nej, jag skojjade bara!
Men Tobbe ditt a....
Detta är ett röstmedelande och du får gärna lämna ett meddelande så ringer jag upp.
ÅHHHHHHHH!!!!! Gå där, mitt bland folk och skriker i telefonen, undrar vad det är som är fel och sedan detta. PINSAMT!!!
För några år sedan hade jag en likadan och det var många röstmeddelanden jag fick från många personer då det kände sig helt blåsta, och igår fick jag känna på det själv!
Touché Tobbe, touché!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0