Söndag hos Johanna

Min namnsdag var igår, och jag vill tacka alla som har grattat mig, Tack Gittens! :P

Ingen fara för dig som har glömt det, jag kom inte ihåg det själv förrän i morse då jag förs fick syn på Gittens SMS ;) Tillbringade första delen av dagen igår i sängen. Kom sedan upp och tog mig och Josse till Sexdrega för att hälsa på Johanna. Det blev inte bara Johanna vi fick träffa, utan även hela familjen, den är inte liten.

Fika är ju ett måste varje gång vi träffas så på med husmors-fasaden så sätter vi igång med en kladdkaka. Oooo så smarrig den blev och jag vet att Sofies recept var oerhört bra, men jag har faktiskt en känsla av att det var på grund av mig, för att jag "rörde om så väl" som gav kladdisen sin smak :)

Tack för en underbart mysig eftermiddag mina kära vänner, det var så roligt att skratta ihop med er och det var alldeles för länge sedan vi sågs. Inte så lång tid till nästa gång hoppas jag :)


Johanna med receptpärmen

Josse har överblicken och ser till att allt går rätt till

 
jag "rör om väl"

och lille Felix var mig ju det sötaste :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaaa, det var godaste kladdkakan och mysigaste sällskapet!

2010-02-09 @ 17:43:54
URL: http://fridajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0