Shlager-Lördag, uan någon bra shlager

Bidragen i årets första melodifestival vill jag knappt yttra mig om. Det var två eller tre bra låtar, men ingen av dem fick man en vinstkänsla av. Det var ju inte som när Ola Salo sjöng The Worrying Kind, eller Tusen och en natt med Charlotte. Ingen bra känsla inför Eurovision, inte alls än så länge :/

Kvällen bjöd ändå på många skratt då Anneli och Gunilla valde att komma förbi och se denna hemska melodifestival med oss. Efter det mötte vi upp Jim, Roberts vän från Göteborg, och vi tog oss till Roberts kompis Rebecca. Väldigt trevlig tjej som vi fick sitta och tjata ett tag hos.

Efter en stund tog vi mot stan där vi gick till Vimmel. Om de hade kunnat sänka volymen på deras musik så hade tiden där varit perfekt, men allt annat var jättebra. Dansade loss med Anneli, Gunilla och Sara och drack ännu mera öl (hör och häpna liksom). Efterfesten behöver jag nog inte ens förklara mer än med att vi satt i en ateljé, det blev hemmagjorda tatueringar (inte jag dock som tur var) och ett stort moln av rök i rummet :/

Men kvällen var verkligen jätterolig och jag vill tacka alla som jag träffade den kvällen :)


Jag och Jim

Robert, Gunilla och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0