Pride-minnen med Gittens

Sitter på jobbet och pratar Pride-minnen med Gittens. Som tur är så har hon sin dator här med massa bilder som jag faktiskt tänkte skicka ut här :)

Otroligt rolig långhelg med två av favorit tjejerna, Gittens och Nadja. En fartfylld helg med mycket lådvin och två pizza-slicear om dagen ;) Snacka om bra kost :P

Pisamheter och kändisträffar var bara några saker som förgyllde dessa dagar, och även vår härliga videoblogg som aldrig har kommit fram, men jag känner nog att inom en snar framtid så är det dags att visa världen mer vad som hände!

Pride!!!


I pridetåget med tusentals åsskådare :)

Inne på prideområdet, dags för lite luch och att övertala Gittens att hoppa bungeejump :P

Nadja och jag dansandes på ett flak, och precis efter att kortet tas så bestämmer jag mig för att filma. Mitt i filmen så råkar jag ramla och fortsätter filma hela ståhejjet :P

Gittens så söt i mina nya glasögon XD

Dans på "flatgolvet" inne på Prideområdet, sista kvällen :/


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja tack, gärna lite filmer! :)

2010-02-21 @ 18:46:03
URL: http://fridajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0