Paparazzi med lady gaga

Musikvideo eller liveframträdande...skitbra i vilket fall. Underbara koefrafier, otroliga outfits och hon har ju en underbart cool röst! Blir varje gång blown away av hennes kläder och stil och hon lyckas alltid hitta på något nytt som sticker ut åt alla håll. Kvällen spenderas som sagt på jobbet och me en snart uppäten påse med Ahlgrens bilar så är kvällen nästan gjord...not! Vill ju vara med min man, i soffan med ett glas vin och bara slappna av. Men det får det bli i morgon istället, fast vi ska ju sitta uppe en stund ikväll, kan ju inte svika det svenska curling-laget nu när de har tagit sig till final detta OS också :) i morgon ska det bli gällstad med Noren, allltid lika underbart roliga Johanna :) ingen shopping för mig dock men lika roligt att testa lite nya kläder och låtsas att man ska köpa dem :D nej nu känner jag hur en sockertopp börjar komma och jag skriver en massa konstiga saker. Ha det så underbart ikväll, uppdateringar kommer i morgon :) kramar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0