Löningen blev en chock!

Äntligen, äntligen, äntligen! Löningsdag, och alla vet vad det betyder! Räkningar, men också möjligheter till att hitta på lite saker, köpa hem god mat och annat för en tid framöver.

Sätter mig vid datorn som det var ljusårsedan jag satt vid, och loggade in på min handelsbank. Det bubblade riktigt i kroppen att äntligen få se lite siffror på mitt konto. Till min förvåning var kontot ofrörändrat! Inga pengar har tillkommit?! What to do?

Är det bara jag som har råkat ut för detta problemet idag, eller är det fler?

I vanliga fall brukar det vara lönespeccen som jag aldrig får hemskickad, utan jag måste månade efter månad gå till receptionen för att månad efter månad återigen förklara att jag INTE har flyttat än, och att jag fortfarande har samma adress och att den stämmer. I vanliga fall är det min brevbärare som är lat och inte orkar gå in med den till mig, men nu så fick jag DEN och inte lönen?! Konstigt, och frågan lyder, what to do?


Kommentarer
Postat av: Kicki B

Hejs!



Jag har också Handelsbanken, och fick mig också en smärre chock imorses, inga räkningar dragna och väldans tomt på kontot, men LUGN! Det är så för alla i HELA Sverige som har Handelsbanken, de har tydligen haft ngt tekniskt problem inatt och jobbar hårt/snabbt på att lösa problemet.. När det nu sker ;D Så vi får nog vår lön.. Eh.. Ngn gång :D

2010-02-25 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0