Lönen kom in...

Lönen igår kom in. Det var tydligen problem med hela Handelsbankens system, men nu så är alla räkningar betalda, pengarna sparade och man kan börja använda upp kontot.
Jag hade även lite fel ang inlägget om våren igår. Den har nog ändå kommit. Trots mer snö som kommer så verkar det mesta äntligen börja smälta bort nu. Det är nästan som att det regnar, så mycket som det droppar från taken.
Just nu sitter jag och väntar på tvätt-teknikern och tittar på Biggest Looser, ett program som jag har börjat följa de dagar nu när jag har jobbat kväll. Väldigt motiverad av deras tränare att börja med gymmet så snart som möjligt, och jag ser fram att få The-Killer-Body ;)
Nu ska jag springa ner och hämta den återstående tvätten och hoppas att det blev något rent innan allt gick snett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0