Kvällen på torsdagen blev inte som jag hade tänkt

Ja, det fick ju bi att jobba till tio på en trosdagskväll, men det sänkte mig inte och lockandet från Robert, Anneli och Gunilla gjorde att jag tog mig till Bishop ändå. Även Josse och Annie hade en liten hand i spelet om att jag skulle gå. Det blev en riktigt trevlig, rolig kväll med öl, goda vänner och älsklingen. Det var ett tag sedan man var ute på en svensk krog, och känslan var väl densamma, förutom att jag nu helt plötsligt har fått mig en beundrare här i stan.

En gammal dam passade på att springa fram efter att jag pussat Robert och han gick på toa. "Ursäkta, jag vill inte störa, men du har dig en beundrare där borta" och pekade mot ett hörn. Såg inte vem det var och är inte särskilt intresserad av att veta heller, men lite småroligt haha. Roligaste hade det ju varit omd et var en tjej, precis efter att jag pussat min pojkvän. Det hade ju iaf varit komiskt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0