Kan inte skriva det jag vill

Hade precis tänkt att göra världens längsta inlägg om hur Sverige äntligen har fått se diverse vårtecken runt om i landet. Smältande snö, hög sol och annat krafs som har gjort mig så glad. När jag sedan reser mig upp för att titta ut genom fönstret så ser jag hur det har börjat snöa, massivt!
När ska denna vinter ta slut? Visst önskar vi oss alla snö till julafton så att det ger en riktig vinterkänsla, men efter det så vill vi gärna att det bara ska försvinna och bli vår. Nu snöar det igen, och hörde även att det ska snöa mer i helgen. Åhhhh!!!!
Vill kunna gå på stan i bara vårjacka och sitta ute i en varm sol och äta en god sallad. Lyssna på lite bra musik i parken och ligga i den nyväxta gräset och höra fågelsång! Inte något sparvtjuv om att fröbollarna är slut, inte se massa istappar som man är livrädd för och verkligen inte all denna snö!
OMG, ta slut, vinter ta slut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan inte annat än att hålla med föregående talare! När kommer våren???? Va???

2010-02-25 @ 20:01:03
URL: http://fridajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0