Hemmakväll och Franks

Igår fick jag sluta tidigare, tack vare min älskade kille med sitt perfekta sätt att sätta en poäng i saker och ting ;) Dock fick han inte reda på det, och jag tänkte överraska honom med att bara komma hem. Blev dock inte riktigt som jag hade tänkt. När jag kom hem så stod han i duschen, med musiken på hög nivå. Han hörde mig när jag kom in men visste inte att det var jag. Så istället för att göra en liten surprise, så råkade jag skrämma honom :/ inte alls meningen, men lite roligt var det ;)
Riktigt bra ställe
The view of the night
Efter en liten stund så kom systrarna Persson förbi. Det blev som alltid många goda skratt, men också ett väldigt allvarligt samtal om lite saker. Vi var alla ganska så sugna på att ta oss ut på stan, speciellt Gullan ;)
Vi ringer Taxi, och tar oss till Franks på stan. Ett, tydligen, ganska så nytt ställe. Riktigt fräch lokal, med bra takhöjd. Inte lika mörk belysning som på andra krogar, bra musik, och på TV:n visades det sport. Det blev några öl och helt plötsligt var klockan 2.
Robert informerade mig väldigt tydligt att klockan 3 skulle han vara vaken och titta på invigningen av OS. Aldrig att jag skulle orka det, men helt oväntat och chokerande, så satt jag återigen och kollade på en slags gala/event and I liked it. Det var jätteroligt att se alla olika länder komma in på arenan, som var fylld med ca 60000 människor. På "scenen" hade Canadas fyra indianstammar samlats för att hälsa världen välkommen dit och till OS. Vid femtiden sa dock hjärnan emot och jag nickade till och vaknade av att Robert frågade om sömn var en bra idé. Underbart :)
Jag är verkligen så lycklig, lika tårögd varje gång jag bara tänker på det! Tack, till min finaste, underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0