Alla hjärtans dag!

Ja, söndagen blev en riktigt bra dag, första gången som jag verkligen känner att denna dag spelar någon roll. Vi vaknade i lagom tid med en pigg Josse i soffan. Efter att hon hade gått bestämde vi oss för att åka ner till stan för att äta. Kvällen innan blev det lite fest, så varför inte en klassisk bakismat (trots att vi inte var särskilt bakis) Pizza. Men iochmed att det ändå var en liten högtidsdag så valde vi att äta ute på stan. Efter det tog vi en liten sväng runt stan och lyssnade på hög musik :)
Efter en stunds körande så frågade jag Robert om vi skulle göra ett riktigt infall och åka till Göteborg och sen en bio på bergakungen. Robert var på direkt och vi tog oss mot stora staden. Väl framme insåg vi ganska snabbt att det inte skulle bli någon bio. Alla riktigt bra filmer var redan fullsatta och kvar fanns Prinsessan och grodan. Nja tänkte vi och vi bestämde oss för att åka hem.
Väl hemma så mös vi i soffan en bra stund. Kan nog inte riktigt beskriva hur mycket den tiden betyder, men det är underbart :)
När vi sedan bestämde oss för att ta tag i kvällen så åkte jag ner till stan och köpte en säsong av Greys Anatomy. När jag kom hem möttes ajg av en riktigt tillfixad snygging. Tappade nästan andan när jag kom in, och det bara bubblade i hela kroppen på mig. Medan jag gjorde iordning mig själv och städade upp lite så var jag strikt förbjuden att gå in i köket. Där inne lagades riktigt god lax, en salladsmix i ugnen, tsatsiki och tomat-och-fetaostsasllad.
När vi sett ett avsnitt så kunde vi inte längre hålla oss och vi bytte lite kärlekspresenter. Jag fick en parfym som jag riktigt länge har gott och suktat efter, men aldrig tagit  mig i kragen till att köpa. Ivrig som jag brukar bli när jag gillar något riktigt skarpt, så sprang jag in i badrummet och sprutade på. Dock blev det lite väl mycket och både jag och Robert fick en kraftig huvudvärk haha
Ja, det var iallafall en riktigt mysig dag, med min allra finaste.
Tack min underbara pojkvän, tack min prins!
Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0