Lite midnight-snack?

Jag kanske inte har nämnt att vårt bagage kom fram kvällen efter att vi kommit fram, med skönt med klädbyte för en gångs skull och äntligen kunna känna sig lite fräsch efter våran trip.
Glad i min nya fina frill och rena kläder :)

Gårdagens fest bjöd återigen på ett set. Det vill säga; En 75:a Thailändsk Wiskey (och vem vet vad som finns i den...), soda vatten, pepsi och en bucket of ice. Det blev till att dricka på, men icohmed att man hade en rejäl bakiskänsla så bet inte alkoholen ordentligt så det blev en lugn kväll i vilket fall.
Min snygging-kille, redo to partey ;)
Vid baren på Ploy Talay

Robert och jag var dock i stort behov av lite fyllemat, så klockan 2 på morgonen så kröp jag under, och Robert över hotellets grindar som var låsta får att ta oss till Seven Elleven :) Väl där var det dock lite svårt att hitta en flötig fyllemåltid, men de hade ändå...CHICKEN STEAK BURGER HAHAHAHA!!!!
Jag kröp...
...och Robert klätrade!

Ja....lite midnight-snack?

Detta måste vi testa, och GOTT var det. Starkt och flötigt, och det passade perfekt i våra magar :) Sedan blev det tillbaka till hotellrummet och vi somnade gott. Klockan 6 i morse så vakande jag dock av att Anneli och Gunilla kom hem, och gjorde en hög konstatering av detta för mig själv haha Lite trött kanske? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0