Letar efter luggen, men den finns inte längre...

Igår så hade vi en underbar dag då det blev bad, sol, äta gott och dricka mycket :) Jag har även bestämt mig för en ny haircut och jag gjorde något som jag inte hade räknat med att göra.
Många minns mig såhär...
Nu är det denna nya stil som jag kör med...Robert mycket nöjd ;)
Kvällen börjar med en drink och BBQ-Buffé :)
Letar efter luggen, men den finns inte längre...
Let me see your hands up!
Eldshowen...Pvis är fotografen bakom kortet!
Tog idag en liten trip till en strand far away from all the noise...underbar strand som blivit vår favvo på ön!
Mysdag :) Vi har skaffat en liten, rosa motorbike som vi körde runt lite med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0