I morgon åker vi!

Idag har det fått vara en riktigt lugn dag. Jag känner mig lite sjuk med förkylning och hosta och i natt var det svårt att somna. Det har blivit en rejäl slemhosta som vägrar att släppa. Detta har fått mig att besöka ett apotek idag för att köpa lite hostmedicin. Det är ganska bra här med deras mediciner då dom ofta är betydligt starkare än de vi har hemma så att det verkligen verkar och nu så har det faktiskt släppt.

Jag förlorade spelet GANSKA så många gånger igår och då fick Robert denna blicken av mig :P
Robert lika bra vinnare som jag är förlorare haha
Dock kommer jag behöva äta 2 tabletter, 4 gånger om dagen i 5 dagar först, och då får jag inte dricka så mycket så att det verkligen hjälper. Det kan ju vara bra i och för sig att dra ner även på det lite ;)
Våran favvo-beach...underbart det ska bli!

I morgon så ska vi dra vidare till Koh Chang och därmed lämna Koh Samed. Denna gången vi har varit där så har det blivit mer sol och bad och det har varit riktigt skönt. Sedan så har jag och Robert fått ha mycket mysig Pvis-Time, som vi nu mera kallar det, och vi har gjort ganska så mycket. Vi har ju då i tidigare inlägg agerat fotomodeller på stranden, vi har sökt efter en strand (som vi även har hittat) där vi kan spendera lite dagar efter att vi varit på Koh Chang efter jul och nyår. Vi har ätit en massa god mat, både Thailändsk och västerländsk och det har varit goda upplevelser.
Koh Chang

På Koh Chang kommer det antagligen bli lite festande också men det kommer bli mycket mer aktiviteter. Vi ska besöka vattenfall, rida på elefanter, ta en liten kajaktur till någon av de små öar som ligger runt om och andra saker. Robert tipsar om lite påhitt på sin blogg, kolla in där så kan ni läsa mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0