Gud så skönt!

Att äntligen komma tillbaka till Koh Chang, en helt otroligt underbar ö med oändliga saker att erbjuda. Hotellet som vi kom med var rena rama lyxen och 10 gånger så mycket mer än vad jag förväntat mig. Med en massivt stor ingång med glasväggar, en topmodern design i inredning och med två poolar precis utanför frukostmatsalen är väl inget man tackar nej till.
Hotellrummet :)
Igår var det som sagt resedag och det gick ändå väldigt smidigt. 4 timmars resa från strand till strand helt enkelt. När vi kom fram tog Robert och jag en ny moppe och åkte till Petra för att hälsa på, men hon var tyvärr inte där. Vi hade nämligen med oss lite presenter till henne så som vanligt bryggkaffe (vilket knappt går att få tag i här) och pepparkakor till julafton.
Vi gick och åt lite mat på kvällen och gick sedan tillbaka till hotellet för att spela lite kort och dricka några öl på vår egna balkong ;) Sedan bestämde vi oss för att göra ett nytt försök för att hälsa på, det blev riktigt lyckat. Otroligt mysigt och roligt fram för allt att träffa henne igen och vi hade lite att ta igen med vad som har hänt på ön då vi satt där ett tag :)
Utsikten från hotellet :)
Idag är det lite molnigt och det är skönt. Värmen är stekande mot huden och det ska bli en intressant dag. Robert och Anneli har åkt iväg för att hyra en moppe till då hon nu har hittat sin dolda talang att kunna manövrera en sådan maskin haha

Kommentarer
Postat av: oniyanma

maw honey jag är så jävla avundsjuk på er här hemma fryser man om tårna och är helt julgalen. idag ska jag köpa dom sista julklapparna om jag har tur, vilket jag hoppas väldigt innerligt på! hoppas att ni njuter av livet och har det super bra puss och kram

2010-12-16 @ 09:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0