Grattis Mutti!!!

Jag vill skicka manga och goda gratulationer till min kara mor som fyller ar idag! Jag hade en liten surprise till dig som jag skulle lagga upp har pa bloggen, men pga av internetproblem sa har det inte blivit sa latt. Jag har heller inte kunnat fa tag i dig da jag har ringt utan svar. Jag ska dock gora ett nytt forsok senare i kvall och hoppas verkligen att vi far horas pa din fodelsedag!

Jag vill dock saga att du ar en underbar mamma och att ingen i hela varlden kan forsta hur mycket du betyder for miog! Du ar underbart rolig, omtanksam, envis och en mamma med ett hjarta som man inte ens kan dromma om!

Alskar dig min underbara mamma, och jag hoppas att du far en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min ubara solstråleson!!!! Värmer i djupet av hjärtat mitt!!!! Puss kram Älskar dig!

2010-12-20 @ 08:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0