DETTA gjorde susen...

Sista dagen i Pattaya innan vi åkte vidare till Bangkok för en liten minisemester, så unnade vi oss alla en liten behandling. Vi tog en så kallad Fish-Spa-Behandling. Hundratals mini-fiskar simmar runt i ett akvarie, och ner med båda fötterna och låt dem käka på. De tar bort all död hud, ser till så att det blir rent och fint samt tar bort bakterier så att en viss fotodör försvinner, kan ju vara bra i mitt fall haha!
En rejält kittlande upplevelse i hela kroppen när dom små gnagarna påbörjade sitt arbete med mina fötter. De ville krypa in mellan tårna, under fötterna och till och med under naglarna. Ryser lite samtidigt som jag småskrattar nu när jag tänker tillbaka på känslan.
Det var ett par nyfödda fötter som kom upp ur akvariet och det kändes som att man gick på moln. Skit i en vanlig fotpedikyr, DETTA gjorde susen. Rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0