Dan före Thailands-dagen

Nu sitter jag i soffan och hör TV4 nyheterna i bakgrunden efter en helt fantastiskt dag.
Det är nu endast en dag kvar tills att planet lyfter mig, Robert, Anneli och Gunilla till Thailand, där vi ska ha det så underbart som det bara går. Sista dagen på jobbet var helt underbar, men väldigt tråkigt att säga hej då till många, men ni kan alla ta det lugnt! Jag kommer att dricka, sola, bada, äta och sova lite åt er också ;)
Idag har det varit mycket. Upp tidigt för att få in första två tvättarna. Sedan sova lite till och få frukost serverad av älsklingen :) Sedan var det att göra iordning sig för att gå ner till stan, men innan dess två tvättar till. Nere på stan så blev det apoteket för att köpa lite smått och gott samt att hämta ut min allergimedicin. Det hade dock varit lite roligare om damen i kassan kunde dragit liiiite på smilbanden, specielt nu när apoteken har blivit privatägda, service tänker man ju...
Sedan så blev det en sista lunch på stan och den spenderades på alléterassen och jag tog mig min sista pizza här hemma. Därefter så skildes vi åt och jag åkte upp till Sjöbo för att hälsa på syster en sista gång. Mysigt när hon har bakat bröd och bjuder på te tycker jag. Tycker det är väldigt mysigt att dom har bestämt sig för att flytta hit ett tag nu så att man får se henne oftare :)
Efter att Robert hämtade mig hos Amanda och Nisse så åkte viner till mamma igen för att lämna lite saker och skriva ut lite papper. Som tur är så kommer jag även att få träffa henne i morgon igen, så hej då har vi inte sagt än :)
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem, han har varit och tagit sin spruta så att ingen gulsot eller hepatit kommer och smittar honom ;P
Uppdateringar kommer i morgon, men kvällen kommer fortsätta med packning, tvättning och mat :)
Sov gott allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0