Babbel på Babbel

Ja det blev mycket babbel på Babbel i går med finaste Therese och Gittens, En otroligt mysig stund med dessa två otroligt mysiga och roliga flickor. Det blev mycket prat om jobbet, om plugg, resan vi ska göra och diverse andra saker som alltid är roligt att prata om.
Det blev en tapaskväll och själv beställde jag vitlöksbröd, klyftpotatis, kycklingspett och en otroligt god honungsgratinerad getost, mmmmmm!!!!
Serveringen var jag mindre nöjd med då kyparen slog brickan i huvudet på mig, 2 gånger! Han hade inte direkt den mest service-inriktade attityden heller när han kom fram till oss och frågade; Är ni nöjda eller? och det var INTE med en ton som man ska få när man sitter som gäst.
Gittens däremot, var såld för hans charm från första start, då han kom ut med maten och kallade henne för prinsessa. Ett sådant självbelåtet leende har jag inte, eller jo det brukar jag se på vår allas lilla prinsessa ;)
Lilla prinsessan, kan väl åtminstånde titta in i kameran ;P
Therese visar hur man ska göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0