5 dagar och 6 timmar sedan...

Ja, jag vet! Fy pa mig att jag inte har uppdaterat. Nu ska det skrivas lite men jag vet inte hur internetfronten ser ut dom kommande dagarna for nu ska Robert och jag gora en 5 dagars trip i Bangkok!

I morgon ska vi aka till storstaden och lamna av Anneli och Gunilla, vars resa ar over. Men varan fortsatter i ytterligare 5 veckor. Jag forstor om ni har julfeber dar hemma och det kan jag saga att jag precis borjat fa. Har om dagen var det lite glogg och pepparkakor som bjods pa Koh Chang av Petra och det var himmelskt gott. Ett riktigt luccefirande blev det :)

Ater till Bangkok...

Vi har redan bokat boende for forsta natten pa ett hotell pa Kohsan Road (vet inte hur det stavas) och sedan ska vi kolla efter annat boende resten av vistelsen. Det kommer bli lite shopping, ormshower, tandlakarbesok och massa annat skojj.

Ja, nu vet n i lite om vad vi har for oss. Hoppas att ni har det bra dar hemma och att vintern gor er gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0