Ute med jobbet

I onsdags hade vi en riktigt mysig kväll med jobbet. Vi var ute och åt mat på Vinci, en restaurang/krog/café vid viskan och det var riktigt trevligt. Till förrätt blev det Chévre och till varmrätt blev det ryggbiff, och det smakade himelskt gott.

Innan vi träffades så åkte jag förbi hos Ida där hon, jag och Kristoffer spelade yatzy och förfestade lite. Dock inget vin för mig då jag körde. Har kommit på att min prövotid äntligen går ut på söndag, och jag ser det hela ganska så ironiskt, att jag för två år sedan tog mitt körkort på Roberts födelsedag...är det inte bara så perfekt :)

Trots att jag fick med mig kameran så blev det inte så mycket bilder tagna, men här har ni en liten inblick i hur kvällen såg ut :)


Kristoffer med ett glas vin

Ida ville INTE vara med på kort men detta hann jag med innan hon sprang bort

Och jag, nykliptt för er som inte vet, på Vinci :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0