Rix Fm hela dagen!

Har under hela dagen skrivit diverse olika mail till massa personer. Riktigt skönt att vara borta från telefonen under några dagar, och nu så känner jag att jag gärna kan prata med massa folk igen, mailen har blivit lite tråkig att sitta med. RIX FM blir det dock hela dagen, och då och då, lite stundtals sådär, så kommer min favvo, LADY GAGA!!!

Det är bara en vecka kvar nu till att jag och älsklingen äntligen ska upp till huvudstaden och se denna stjärna. Det ska bli så otroligt, underbart roligt och jag bara spricker ut i sång och dans varje gång jag tänker på det. Hon spelas i hörlurarna så fort det finns chans. Wundershön!!!

Och vart tog den underbara våren vägen? Regn, regn och åter REGN! Nu vill jag ligga i gräset, känna solen mot ansiktet och bara njuta. Men istället får man sitta inne och titta ut. En bra sak är att jag nu kan passa på att byta dushdrapperi, då mitt gamla har blivit något...gammalt :P

Har inte så mycket mer att skriva just nu, men det kanske blir ett panikartat inläg senare då jag ska använda min ugn för första gången på ett bra tag, då det är Robert som har hållt ställningarna i köket det senaste. Ida har jag åttagit mig att laga Lasagne, och som jag minns blev min senaste väldigt bra...men vänta, det var ju typ ett år sedan haha

We shall see!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0